top of page

TELEFONNÍ SLUŽBA

233 325 636

  • Provoz: pondělí - čtvrtek 7 - 15, pátek 7 - 13 hodin

  • Telefonní služba není umístěna v prostorách ordinace.

  • Telefonní služba provádí

    • objednání/zrušení vyšetření, podání léčiva nebo telefonické konzultace,

    • zrušení výkonu.

  • Telefonní služba neprovádí žádosti o eRecept/autovakcínu/zprávu/výsledek vyšetření/termín operačního výkonu/vystavení žádanky (laboratoř, MR, RTG, CT, scintigrafie...) nebo vyřizování vzkazů lékařům a sestrám. Výše uvedené si zajišťuje pacient výhradně

RECEPTY

  • Telefonní služba nepřijímá žádosti o eRecepty.

  • Žádost o eRecept - formulář

  • eRecepty vystavujeme při vyšetření pacienta v listinné, SMS nebo e-mailové formě.

  • eRecepty na trvalou medikaci předepisujeme s přebytkem medikace 20 dnů na každých 6 měsíců léčby. Za jeden rok léčby má tedy pacient přebytek medikace na více než jeden měsíc užívání. Objednejte se na vyšetření včas, aby Vám léky nedošly.

  • Platnost běžného eReceptu (včetně receptu na antibiotika) je 14 dnů od data vystavení a nelze ji prodloužit.

  • Platnost opakovacího eReceptu je 6 měsíců od data vystavení a nelze ji prodloužit.

  • Doporučujeme Vám používat webovou a mobilní aplikaci Státního ústavu pro kontrolu léčiv, která Vám poskytuje ucelený přehled všech Vašich předepsaných receptů.

  • Při hospitalizaci pacienta nelze předepsat recept ambulantně, trvalou medikaci zajišťuje zdravotnické zařízení, kde je pacient hospitalizován.

  • Podrobné informace o eReceptu pro pacienty jsou na pacientském portálu SUKLu O lécích.

bottom of page