TELEFONNÍ SLUŽBA
233 325 636
-
Provoz: pondělí - čtvrtek 7 - 15, pátek 7 - 13 hodin
-
Telefonní služba není umístěna v prostorách ordinace.
-
Telefonní služba provádí
-
objednání/zrušení vyšetření, podání léčiva nebo telefonické konzultace,
-
zrušení výkonu.
-
-
Telefonní služba neprovádí žádosti o eRecept/autovakcínu/zprávu/výsledek vyšetření/termín operačního výkonu/vystavení žádanky (laboratoř, MR, RTG, CT, scintigrafie...) nebo vyřizování vzkazů lékařům a sestrám. Výše uvedené si zajišťuje pacient výhradně
-
kontaktním formulářem,
-
telefonickou konzultací s ošetřujícím lékařem,
-
kontrolním vyšetřením v ordinaci.
-
RECEPTY
-
Telefonní služba nepřijímá žádosti o eRecepty.
-
eRecepty vystavujeme při vyšetření pacienta v listinné, SMS nebo e-mailové formě.
-
eRecepty na trvalou medikaci předepisujeme s přebytkem medikace 20 dnů na každých 6 měsíců léčby. Za jeden rok léčby má tedy pacient přebytek medikace na více než jeden měsíc užívání. Objednejte se na vyšetření včas, aby Vám léky nedošly.
-
Platnost běžného eReceptu (včetně receptu na antibiotika) je 14 dnů od data vystavení a nelze ji prodloužit.
-
Platnost opakovacího eReceptu je 6 měsíců od data vystavení a nelze ji prodloužit.
-
Doporučujeme Vám používat webovou a mobilní aplikaci Státního ústavu pro kontrolu léčiv, která Vám poskytuje ucelený přehled všech Vašich předepsaných receptů.
-
Při hospitalizaci pacienta nelze předepsat recept ambulantně, trvalou medikaci zajišťuje zdravotnické zařízení, kde je pacient hospitalizován.
-
Podrobné informace o eReceptu pro pacienty jsou na pacientském portálu SUKLu O lécích.